Nenaleťte na výpredaje!

Nenaleťte na výpredaje!


Samozrejme každý obchodník chce predať s čo najlepším ziskom a naopak každý zákazník chce kúpiť čo najvýhodnejšie a čo najviac. Preto obchodníci každoročne prichádzajú s rôznymi zľavami,https://www.nettur.sk/vypredaje-zlavy-akcie/,  či už po Vianociach, kedy sa snažia vypredávať sklady aby mali priestor na nový tovar, alebo počas jesene je známy Black Friday, naopak v lete sú zas ďalšie zľavy ktoré lákajú ľudí do obchodov namiesto k vode.

nákupování


A takto to beží počas celého roka. Zákazníci stále rok čo rok zaplavia nákupné centrá a míňajú peniaze. Predajcovia a nákupné reťazce sa tešia zo ziskov.

Zamysleli ste sa však niekedy nad tým ako je možné, že cena klesne aj o 70 %? A oplatí sa im to stále za takto zníženú cenu predávať? Aké sú potom náklady na výroby ak to vedia zlacnieť i o toľké percentá? A koľko zarobí človek ktorý produkt vyrába?


Okrem toho o robíte so všetkými tými vecami ktoré prinášate domov? Naozaj ich všetky potrebujete? Potom zbytočne vyhadzujete veci o ktorých ste ani nemali tušenie že máte v skrini alebo v domácnosti pretože ich máte také množstvo že strácate prehľad. I keď ste ich kúpili výhodne, naozaj niektoré z nich ani nepotrebujete alebo nestihnete využiť.

výprodej


Často krát sa stáva situácia, že obchodníci umelo navýšia sumu za ktorú sa tovar predával aby zľava vyzerala výraznejšia. A tak napríklad chladnička ktorá predtým stála 400 eur je pred výpredajom navýšená na 550 eur a potom chcú zákazníka ohromiť že poskytli akciu a tovar je  o 150 eur lacnejší.

Na toto si dávajte pozor. Ak máte o niečo dlhodobý záujem, najskôr si urobte prieskum trhu. Sledujte ako sa pohybujú ceny u viacerých predajcov, porovnajte si to i cez internet a potom čakajte či produkt skutočne vstúpi do akcie alebo pôjde len o umelo navýšenú a následne zníženú sumu.

Nenechajte sa nachytať a starostlivo si vyberajte len to, čo naozaj potrebujete a len to, čo sa skutočne oplatí aj z hľadiska ceny aj z hľadiska kvality a prevedenia.

 

Ohodnoťte příspěvek