6 marketingových trikov na prilákanie zákazníkov do internetového obchodu

6 marketingových trikov na prilákanie zákazníkov do internetového obchodu

1. Zvýšte veľkosť písma
Z dôvodu malého písma môžete stratiť veľa zákazníkov. Je nepravdepodobné, že niekto si bude chcieť ničiť oči, aby zistili, čo je napísané na obrazovke. Najlepšie je použiť veľkosť písma 14 pixelov. Tento trik sa týka nielen blogov, vstupných stránok a reklamných príspevkov. Tieto zmeny by mali byť vykonané vo všetkých textoch, ktoré zákazníci čítajú. A výnimkou nie sú ani e-maily.

obchod

2. Použite vstupné stránky
Použite plné vstupné stránky: ponúknuť zákazníkom nejaké výhody a získať potenciálnych zákazníkov, aby ste neskôr klienta nenechali ujsť . Ak chcete efektívnejšie pracovať s cieľovými stránkami, budete potrebovať nástroj ako Optimalizovač.

3. Zamerajte sa na "čiapku" stránky
Aktívne pomocou hornej časti webovej stránky dosiahnete, že návštevník zhromaždí všetky potrebné a dôležité informácie bez toho, aby sa uchýlil k posúvaniu stránky. Dnes väčšina ľudí stráca schopnosť sústrediť sa na jednu vec na dlhú dobu, takže si musíte byť istý, že všetky informácie na tomto mieste stránky sú poskytované dostatočne atraktívnym a zvodným spôsobom, aby si človek mohol prečítať každé slovo.

4. Napíšte atraktívne
Návštevníci by mali dostávať informácie stručne a jasne, zbytočné informácie neprispievajú k transformácii návštevníka na klienta. Úspešná v tomto zmysle je technika používania atraktívnych titulkov, ktoré vyvolávajú túžbu poznať, čo bude nasledovať pod titulom.

5. Vždy ponúknuť niečo "free"
Vo väčšine prípadov ponúkajú blogeri bezplatnú e-knihu. Nie je to vždy vhodné, pretože chcete zarobiť peniaze. Preto by ste mali napísať krátky prehľad knihy alebo poskytnúť niektoré výňatky z týchto hodnotných informácií, ktoré sú v ňom obsiahnuté, a poskytnúť to čitateľom zadarmo. Ale iba za predpokladu, že sa prihlásia na odber e-mailového spravodaja.

reklama

6. Zbavte sa požiadavky na vyplnenie mena poľa vo forme spätnej väzby
Keď ponúknete niečo zdarma pýtate sa, aby sme Vám povedali meno a e-mailovú adresu. Zákazníkom sa však nechce. Je to spôsobené prirodzenou lenivosťou a ľudovou múdrosťou "čím menej, tým lepšie."

6 marketingových trikov na prilákanie zákazníkov do internetového obchodu
Ohodnoťte příspěvek